پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227437
ديدار قائم مقام مرکز فضاي مجازي سازمان بسيج مستضعفين با خانواده شهيد ارمني در اصفهان
تاریخ انتشار : 1395/10/12 11:04:54
نمایش : 1273
قائم مقام مرکز فضاي مجازي سازمان بسيج مستضعفين همزمان با سال نو مسيحي به ديدار خانواده شهيد سرافراز ارمني وارطان آبراهاميان رفت و با آنان گفتگو کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از صاحب نيوز، همزمان با سال نو مسيحي و ميلاد حضرت عيسي(ع) قائم مقام مرکز فضاي مجازي سازمان بسيج مستضعفين و جمعي از فعالان رسانه و فضاي مجازي استان اصفهان به ديدار خانواده شهيد سرافراز ارمني وارطان آبراهاميان رفته و با آنان گفتگو کردند.

قائم مقام مرکز فضاي مجازي سازمان بسيج مستضعفين در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره شهداي سرافراز به ويژه شهداي هموطن مسيحي و ارمني، از نقش آنان در دوران انقلاب و دفاع مقدس تجليل کرد و گفت: خداوند حق همه شهدا به ويژه شهداي دفاع مقدس را که امنيت و آرامش امروز را مديون آنان هستيم برما حلال کند.

رسول شکري نيا، افزود: دفاع از خاک و ميهن فقط مختص يک گروه، مذهب يا دين نيست و ارامنه در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردم مسلمان ايران اعم از شيعه و اهل سنت براي پاسداري از اين سرزمين تلاش کردند و تجليل مقام معظم رهبري از شهداي مسيحي مويد اين واقعيت است که ايران متعلق به همه مردم، همه اديان و همه مذاهب است.

وي ادامه داد: اين روحيه مثال زدني خانواده محترم شهيد آبراهاميان قابل ستايش و ستودني است و بايد اين نوعدوستي، وطن دوستي و افتخارآفريني را به همه جامعه تسري داد.

در اين ديدار برادر شهيد در سخناني با برشمردن بخشي از زندگي و نحوعه شهادت شهيد وارهان آبراهاميان در کردستان، بر آمادگي براي ادامه راه آن شهيد سرافراز در دفاع آ از آب و خاک و ايران زمين تاکيد کرد و امنيت و آرامش جامعه و همزيستي مسالمت آميز فرق، اديان، مذاهب و افراد مختلف را نعمت انقلاب اسلامي و خون شهدا برشمرد.

 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html